зразок відповіді на скаргу батьків
Зразки написання листів-відповідей. Правила та рекомендації щодо структури, оформлення та відправки листа-відповіді. Лист-відповідь є частиною ділового листування і складається у відповідь на офіційну пропозицію, запит або прохання. Він може містити як схвальне рішення (згоду), так і відмову. Такого роду листи в службовому листуванні підпорядковуються групі правил, яких потрібно дотримуватись при їх написанні. До них відносяться: Оперативність. При отриманні листа-прохання або запиту, потрібно негайно відреагувати і надіслати відповідь, щоб виглядати в очах клієнтів і підприємців відповідальним та надійним партнером. Належне оформлення.
Скарга — звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об’єднань громадян, посадових осіб. Рішення щодо звернень громадян та відповіді на них оформляються відповідно до вимог законодавства про мови. Такі рішення та відповіді можуть бути викладені в перекладі мовою спілкування заявника. Стаття 7. Заборона відмови в прийнятті та розгляді звернення Звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов’язковому прийняттю та розгляду.
Як писати скарги, заяви та інші звернення. Поради та рекомендації щодо написання скарг. Тактичні прийоми оскарження. Якщо говорити про мою особисту статистику, то приблизно у 60-70% випадків на скарги все ж таки реагують і косяки виправляють. Іноді для цього потрібно витратити час і написати не одну заяву, а кілька. А іноді подумати про стратегію, і перш ніж писати в орган, від якого залежить вирішення питання, «обкластися» відповідними паперами.
І лише проаналізувавши ситуацію, ви зможете дати коректну, аргументовану відповідь. Отже, якщо надіслана вам претензія має підстави і ви погоджуєтеся з нею, але хочете пояснити ситуацію, спробуйте відповісти приблизно так: Шановні _, У відповідь на Ваш лист від _ повідомляємо. (дата) Ми розуміємо Вашу стурбованість через недотримання терміну введення об'єкта в експлуатацію. Запевняємо, що ми робимо все можливе для завершення усіх будівельно-монтажних робіт у передбачений контрактом час. Однак просимо врахувати, що у нас виникли серйозні труднощі, які ми швидше подолаємо при Вашому сприянн.
Індекс письмової відповіді складається з реєстраційного індексу та номера справи (за номенклатурою), до якої підшивається пропозиція, заява або скарга разом з документами щодо їх вирішення. Посадові особи, які ведуть діловодство за пропозиціями, заявами і скаргами, щороку до 15 січня готують для керівників організацій матеріали для аналізу й узагальнення у формі аналітичних довідок. Аналітичні довідки поточного характеру складаються в міру потреби. Працюючи із зверненнями громадян, слід чітко дотримуватись установлених законом термінів, надавати чіткі та аргументовані відповіді лише на ті пита.
Відповідь! . Зразок скарги до магазину на неякісний товар та зразок цивільного позову. wym-1454005512921. Скарга-претензія на неякісний товар,придбаний в магазині. wym-1454006609932. Директору магазину _. (вказати своє прізвище, ім'я та по. батькові, адресу, телефон). Претензія. "____" 200_ р. у Вашому магазині я придбав_ (найменування товару, серійний номер) вартістю гривень _, що підтверджується необхідними документами (чек, гарантійний талон, гарантійний паспорт тощо). Через _після купівлі_(найменування товару) вийшов (вийшла) з ладу _.
З метою поліпшення роботи з апеляційного узгодження податкових зобов'язань ДПАУ надсилає зразки і основні вимоги до оформлення скарги (заяви) та рішення (відповіді) за розглядом скарги (заяви) платника податку. Організуйте вивчення з працівниками і використання в практичній роботі зазначених матеріалів та забезпечте суворе дотримання вимог законодавчих і відомчих нормативних актів з питань розгляду скарг платників податків при оскарженні ними в адміністративному порядку рішень органів ДПС. Заступник Голови. В. Молодик.
Скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб (ст.3 ЗУ). Звернення може бути усним чи письмовим (ч.4 ст.5 ЗУ). У зверненні має бути зазначено: прізвище, ім’я, по батькові особи, яка подає звернення; місце проживання громадянин; викладено суть порушеного питання зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) .
Лист-відповідь на претензію. Це службовий лист, у якому пояснюємо причини певних порушень або переконливо доводимо безпідставність претензії чи скарги. Отже, зміст таких листів залежатиме від того, чи ви погоджуєтеся з претензією та висунутими звинуваченнями, чи вважаєте їх безпідставними. Якщо надіслана претензія є обґрунтованою, то вам слід пояснити ту неприємну ситуацію, що склалася у ході виконання угоди, контракту чи договору, попросити вибачення перед вашим партнером і попросити його з розумінням поставитися до ваших труднощів.
Зразки документів. Інші процесуальні документи. Скарга - зразок. Заступникові начальника. Головного управління у. Примітка до Скарги: Скарга – це документ, в якому особа (установа) скаржиться на порушення її прав та інтересів з боку іншої особи (установи) і пропонує вжити належних заходів для ліквідації такого порушення. Реквізити: адресат (назва установи або посадової особи, яка має повноваження щодо розгляду даної скарги); адресант (прізвище, ім'я, по батькові, посада, домашня адреса і паспортні дані особи, яка подає скаргу); назва документа (скарга), текст, дата, підпис, засвідчення підпису.
Коментарі
Дописати коментар